ÇAĞRI MƏRKƏZİ VACİBDİR, YOXSA PEŞƏKAR OPERATOR?

Azərbaycanda şirkət və müəssisələr artıqca, sahələr genişləndikcə, göstərilən xidmət səviyyəsinə qarşı tələblər də artır. Aktiv rəqabət aparmaq və müştəri diqqəti və rəğbətinə görə bəhsə girmək üçün hər şeydən öncə keyfiyyət təklif etmək gərəkdir.

Yəqin ki, məhz buna görə şirkətin miqyasından asılı olaraq, hətta 7-10 nəfərlik işçi heyəti olan kiçik şirkət və müəssisələr belə Çağrı Mərkəzini qurmaqda iddialıdır. Bəziləri öz məhsul və xidmətlərini satmaq, bəziləri isə autsors xidmətləri göstərmək üçün belə proqramlara müraciət edirlər.

Nəzərə alsaq ki, buişdə canlı insan faktoru da olduqca önəmlidir, qeyd etmək lazımdır ki, Çağrı Mərkəzlərinin tətbiqində operator olduğu qədər, supervayzerin də olması vacibdir. Çünki hər bir operator komandasının düzgün istiqamətdə yönlənməsi və iş məhsuldarlığının artırılmasında ona proqram istifadəsində bələdçilik edən məhz supervayzerlərdir. Odur ki, tətbiq olunan proqram təminatı supervayzer üçün asan, intuitiv, əlçatan olmalı və operatorların işini tam şəffaf şəkildə nümayiş etdirməlidir.

Hazırda sahibkarlar üçün bir çox beynəlxalq proqram təminatları təklif olunur ki, doğru seçim üçün, əlbəttə kifayət qədər məlumatlı olmaq vacibdir.

Beləliklə, Çağrı Mərkəzi müştəriləri üçün 24/7 əlçatan, bütün istiqamətlər üzrə zəngləri qeydə almalı və telefon danışıqlarını yazmalı, o səs yazılarını arxivləşdirməli, zəng edənin kimliyini (zəng daim qeydə alınmış nömrədən daxil olursa) müəyyən etməli, zənglər və danışıqlar üzrə təhlükəsizliyi tam təmin etməlidir. Eyni zamanda, proqram təminatının bütün bu imkanlarından əlavə, operatorların işinə nəzarət edən supervayzer üçün rahat və səmərəli bir hissə - modul ayrılmalıdır.

Supervayzer modulu necə olmaldır?

İdarəetmə sistemi və ya təminatında menecer və ya supervayzer modulunun mövcudluğu olduqca səmərəlidir. Bu modul həm ilkin tənzimləmə, həm də Çağrı Mərkəzinin cari xidmət səviyyəsinin ölçülməsində ciddi rol oynayır.

Mükəmməl alət müştərilərlə aparılan danışıqlar, görülən bütün işlər, hazırlanan hesabatlar, buraxılan və yarımçıq qalan zənglər üzrə bütün məlumatları toplamalı, administrator, supervayzer və ya menecerə hesabat formasında ötürməlidir.

Qeyd olunan imkanlar kompleksinə bir sistem, proqram təminatı və ya həldə rast gəlmisinizmi?

Çağrı mərkəzlərini intellektual idarə edə biləcək, eyni zamanda həm operator, həm də menecer/supervayzer üçün eyni dərəcədə rahat və səmərəli olacaq proqram PRONET Prospect ERP şirkətinin təqdim etdiyi İntellektual Telefoniya Sistemi olan ProCALL həllidir.

ProCall həllinin Supervayzer modulu telefoniyanın idarə olunmasını həyata keçirməyə və operatorların işinə bütövlükdə nəzarət etməyə imkan yaradır. Bu modul çərçivəsində supervayzer:

  • qoşmaların kateqoriyalarını əlavə edə, dəyişə və ləğv edə;
  • operatorların statuslarını və öhdəliklərini müəyyən edə (məsələn, bəzilərini daxil olan zənglərin qəbuluna təhkim edə, digərlərinə isə abonentlərə fəal surətdə zənglər etməyi tapşıra);
  • səs yazılarını, arxiv faylları dinləyə;
  • qeyri-iş günlərini və saatlarını təyin etməklə iş qrafikini tənzimləyə;
  • qara siyahı (Black list) yaradaraq, arzuolunmaz telefon nömrələrini ora əlavə edə bilər.

Proqramın bu və ya digər imkanları - bank, taksi, İnternet-mağaza, autsorsinq çağrı mərkəzi, tədarük xidməti və ya bələdiyyə xidməti olmasından asılı olmayaraq, istənilən şirkətin və təşkilatın tələbatlarına asanlıqla uyğunlaşır. Zəruri hallarda o, CRM və ERP sistemlərinə, eləcə də xidmətin idarə olunması və texniki dəstək sistemlərinə inteqrasiya edir.

Qeyd edilən üstünlükləri ilə ProCALL həlli artıq AR Səhiyyə Nazirliyi, AR Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi, Azərenerji, 103 TTYS, OMG Holdinq, Bank of Baku, Access Bank, ABC Telecom   s. kimi bir çox tanınmış dövlət və özəl qurumları tərəfindən yüksək qiymətləndirilərək istifadə edilməkdədir.


İllərin təcrübəsinə söykənən fəaliyyəti əməkdaşlıq etdiyi müəssisələr tərəfindən dəstəklənən PRONET Prospect ERP şirkətinin Azərbaycanda sahibkarlığın inkişafına verdiyi töhvələri İntellektual Telefoniya Sistemi olan ProCALL həlli ilə bitmir. CRM, Sənəd Dövriyyəsi, müasir sahibkarlığın tələbi olan İmtahan Attestasiya Proseslərinin Avtomatlaşdırılması Sistemi və s. kimi Proqram təminatları AR ETSN, AR Ədliyyə Nazirliyi, RDM, Kapital Bank, Azərtürk Bank, Paşa Sığorta, Hilton Otel, Veysəloğlu Holdinq və başqa böyük holdinq və müəssisələrdə ekskluziv biznesin idarəetməsində istifadə olunur.

Ən son xəbərlər

Prospect ERP-nin dəyərli müştərilərin təbrikləri

Azərbaycanda ilk milli ERP sistemi tətbiq edən Prospect ERP bu il 15 illik yubileyini qeyd edib. Bununla bağlı şirkətin əməkdaşları ilə yanaşı dəyərli müştəriləri də video mesaj şəklində öz təbriklərini təqdim etdilər.

Prospect ERP şirkətinin 15 illik yubiley tədbiri keçirildi.

Prospect ERP şirkəti 15 illik yubileyini möhtəşəm şəkildə qeyd edib.

Prospect ERP - Sahibkarlığın 15 illik etibarlı dostu.

“Sahibkarlıq fəaliyyətinin əsasında yeni dəyər və faydalar yaratmaq amalı durur. Sahibkarların əksəriyyəti bu fəaliyyətlə məşğul olmaqla öz potensiallarını reallaşdırmaq və daha da genişləndirmək istəyirlər. Sahibkarlıq fəaliyyəti həmdə şəxsi inkişaf üçün geniş meydandır. Sahibkar və onun komandası öz növbəti inkişaf mərhələsini yeni məsul və xidmət şəklində yaratdıqları dəyərlərdə nümayiş etdirirlər. Məhsullarımızın sifarişçilərimizin biznesinə müsbət təsirini görəndə daha da motivasiyalı oluram.”

Prospect ERP Rabitəbank-la da əməkdaşlığa başladı.

Son dövrlər ERP həlləri ilə demək olar ki, bütün biznes sektorların marağına səbəb olan Prospect ERP şirkəti Rabitəbankın da İnsan Resursları idarəetməsi sisteminin tətbiqinə başladı.

Prospect ERP ANAMA ilə əməkdaşlığa başladı

Əməkdaşlıq çərçivəsində ANAMA-da İnsan Resursları və Sənəd Dövriyyəsinin İdarəedilməsinin avtomatlaşdırılması sistemləri tətbiq olunacaq.

“Böyük şirkətlərin bizimlə əməkdaşlıq etməsi artıq bir tendensiyaya dönür” – Emin Əsgərov

“Böyük şirkətlərin bizimlə əməkdaşlıq etməsi artıq bir tendensiyaya dönür” – Emin Əsgərov

Prospect ERP Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsi ilə əməkdaşlığa başlayıb

Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsində Prospect ERP şirkətinin Qaynar xəttin yenidən qurulması məqsədilə İntellektual Telefoniya Sistemi tətbiq olunub.

Prospect ERP Rabitəbank-la müqavilə imzaladı

Prospect ERP bank və sığorta sektorunda Elektron sənəd dövriyyəsinin tətbiqi işlərinə başlayıb.

Prospect ERP Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda növbəti təlimi keçirdi.

Prospect ERP şirkəti Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda təlim xarakterli görüş keçirdi.

Prospect ERP kampaniyalar elan edir

Şirkət 15 illik yubileyi münasibətilə müştəriləri üçün bir sıra əvəzsiz imkanlar yaradır.

Prospect ERP şirkətindən gənclər üçün böyük fürsət!

Prospect Academy “2018-Təlim və təcrübəyə dair inkişaf proqramı”na start verdi!

“Bu oğurluğu etməsək, çətin inkişaf edə bilərik” – Elvira Rüstəmova

Azərbaycan bazarının mürəkkəb dövründə korporativ ERP həllərə güclü tələbatın formalaşdığı bir vaxtda biznes

PRONET Prospect ERP Veysəloğlu şirkətlər qrupu ilə əməkdaşlıq imzaladı

Azərbaycanın İT və proqram təminatı bazarında 15 illik uğurlu fəaliyyəti ilə ciddi mövqeyə sahib PRONET Prospect ERP şirkəti

Bu günü inkişaf etdirərək gələcəyi yaradanlar!

Artıq 15 ilə yaxındır ki, İKT sahəsində uğurla fəaliyyət göstərən PRONET Prospect ERP şirkətinin

HƏR ŞEYİN TƏZƏSİ, DOSTUN KÖHNƏSİ...

PRONET Prospect ERP şirkəti 2005-2015-ci illər ərzində ProCALL həllini tətbiq etdiyi müştərilərə və ölkəmizin bütün

ÇAĞRI MƏRKƏZİ VACİBDİR, YOXSA PEŞƏKAR OPERATOR?

Azərbaycanda şirkət və müəssisələr artıqca, sahələr genişləndikcə, göstərilən

ŞİRKƏTLƏRİN ÇOXDANDIR GÖZLƏDİYİ PROQRAM TƏMİNATI

Görkəmli analitiklərin təhlillərində və yazılarında qərara gəldikləri nəticəyə görə təhlükəsiz idarəetmənin

Gənclər uğurlu gələcəyin ən böyük təməl daşıdır!

Ölkəmizin dövlət başçısı İlham Əliyevin önəm verdiyi sahələrdən biri də dövlət gənclər

İŞ YÜKÜNÜZÜ AZALDIN!

Dünya təcrübəsində qəbul edilib ki, vaxt puldur. Hər bir əməkdaşın aylıq əməkhaqqıları, sərbəst

Biznesdə Çağrı Mərkəzləri niyə VACİBdir?

Müasir dövrdə şirkətin uğuru bilavasitə onun rəqabətədavamlılığı ilə bağlıdır

PROSPECT ERP-dən MÖHTƏŞƏM LAYİHƏ!

15 il ərzində Azərbaycanın İT və proqram təminatı bazarında dövlət orqanları, bank, sığorta

GECİKMƏ VƏ GECİKDİRMƏ!

Statistik hesablamalar göstərir ki, insanlar yaşam müddətləri ərzində öz aktiv yaşlarının təxminən 14%-ni boşa keçən saatlarla - yəni etməli

Avtomatlaşdırılmış sənəd dövriyyəsi Sizə nə verir?

Biznes sisteminin quruculuğu üçün ən vacib elementlərdən biri – sənəd dövriyyəsidir. Son illər bu

“Daha effektiv, daha estetik və daha rahat “SATIŞ” texnologiyası təqdim edirik” – ŞAHMİR ÖVSƏTOV

XXI əsr - başqa sözlə ifadə etsək avtomatlaşan proseslər dövrü! – Bu gün bir çox xırda

TİBB İŞÇİLƏRİ 1 telefon zəngi qədər yaxındır!

Ölkənin fəaliyyət istiqamətlərində ən önəmli paylardan birinə sahib olan Səhiyyə Azərbaycanda

EMİN ƏSGƏROV - “YERLİ BİZNES ARTIQ SİSTEMLİ FƏALİYYƏTİN EFFEKTİV OLDUĞUNU YAXŞI ANLAYIR VƏ BU BAXIMDAN DA…”

Son illər ölkəmizin iqtisadiyyatında baş verən dəyişikliklərdən dolayı artıq sahibkarlıqda müştəriyə verilən

PROSPECT ERP Keyfiyyət Akademiyasının fəaliyyəti ilə tanış olub

PROSPECT şirkətinin uzun illərdir əməkdaşlıq etdiyi OMG şirkətlər qrupu daha bir uğura imza atıb

İNTELLEKTUAL TELEFONİYA SİSTEMİNİN İNTEQRASİYA İMKANLARI

Müasir dövrdə Çağrı Mərkəzlərinə ehtiyac artmaqdadır. Dünyada iqtisadi böhran yaşandıqdan sonra, biznes

Kontakt Home Çağrı Mərkəzinin peşəkarlıq sirri

Artıq 15 ilə yaxındır ki, İKT sahəsində uğurla fəaliyyət göstərən PRONET MMC şirkətinin hər bir

BİZNES TƏHLÜKƏSİZLİYİNDƏ SƏNƏD DÖVRİYYƏSİ SİSTEMİNİN ROLU

Biznes sisteminin quruculuğu üçün ən vacib elementlərdən biri – sənəd dövriyyəsidir. Son illər bu dövriyyə real

Səmərəli idarəetmə üçün ağıllı həll

Biznes idarə etmək asan deyil. Rəqabət güclü olan sahələrdə isə yetərincə çətindir

HƏVƏSLƏNDİRƏN VƏ İNKİŞAF ETDİRƏN TƏHSİL!

Son illər gəncliyində təhsil ala bilməyən, hər hansı səbəbdən təhsilini yarımçıq qoyan artıq yetkin yaşa

Müştərilərlə əlaqələrinizi səmərəli idarə edin!

Müştəri haqlıdır. Sizi seçsə də, seçməsə də haqlıdır. Niyə? Çünki onunla münasibətin

Kadr siyasətinə tam yeni baxış!

Rəhbər olmaq çətindir. Siravi əməkdaşla rəhbərin məsuliyyəti eyni şirkətin mənafeyinə

Uğurlu sahibkarların seçimi!

Son onilliklər informasiya texnologiyaları və xüsusi ilə ERP-sistemlərinin istifadəsi

PRONET MMC Müqəddəs Ramazan bayramınızı təbrik edir!

On bir ayın sultanı Mübarək Ramazan ayı artıq sona çatdı. Bu bir ay müddətində müsəlmanlar

PHP proqramlaşdırma dilləri üzrə QRUP dərslərinə Qeydiyyat Başladı!

Günümüzdə proqramçılara olan tələbatın getdikcə daha da artdığını nəzərə alaraqProspect Academy

Bu gün Səhiyyə işçilərinin peşə bayramı günüdür!

"Bəzi pasientlər, həkimin ustalığından əmin olduqları üçün sağalır" - Hippokrat.

TƏLƏBƏDƏN - PEŞƏKARLIĞA DOĞRU – HR kursları!

HR karyera qurmaq arzusunda olan hər bir kəs indi ProSpect Academy-nin HR kurslarına qatılaraq öz arzusunu gerçəkləşdirə

UĞURLU SAHİBKAR MÜŞTƏRİSİNİ DİNLƏYƏNDİR!

Artıq 15 ilə yaxındır ki, İKT sahəsində uğurla fəaliyyət göstərən PRONET MMC şirkətinin hər bir fəaliyyətinin

Korporativ CALL CENTRE Təlimləri başladı

Şirkətin müştəri yönümlülüyü - tamamilə personalın əlində olan üstünlüklərindən biridir

Bundan sonra necə olması sizin seçiminizdir!

Əməkdaşlar işə tez-tez gecikir və vaxtından əvvəl çıxırlar... Əmək haqqı hesablanması zamanı səhvlər baş verir …

"Pozitiv düşüncə"-nin biznesdə rolu

Biznesdə, siyasətdə, idmanda və istənilən sahədə daim pozitiv düşünən insanlar hər zaman qalib

"PRONET" MMC şirkəti də Gül bayramı tədbirlərinə qoşuldu

Bu il baş tutan Gül bayramı ötən illərki bayramdan fərqli tərzdə keçirildi. Ayrı-ayrı

“PROSPECT ACADEMY” – ONLİNE TƏDRİS MƏRKƏZİNDƏN NÖVBƏTİ LAYİHƏ!

İKT sahəsində Azərbaycanın aparıcı şirkətlərindən olan və biznes proseslərinin avtomatlaşdırılması həlləri ilə tanına..

HR idarəetmədə artıq problem olmayacaq!

Müasir şəraitdə təşkilatın uğurlu inkişafı xeyli dərəcədə işçi heyətinin daimi hazırlığı, ixtisasının artırılması, strateji

EMOSİONAL İNTELLEKT – peşəkar fəaliyyətdə

Bazar münasibətlərinin inkişafı və ölkə iqtisadiyyatının dünya iqtisadiyyatına inteqrasiyası rəqabət mübarizəsi...

PRONET şirkəti Code Academy ilə əməkdaşlığa başladı

Yüksək Texnologiyalar Parkında fəaliyyət göstərən “Code Academy”, ideyası olan gəncləri bu ideyaları ...

ProSpect ERP sistemi “SİRAB” ASC-də !

“Sirab” ASC şirkəti, XX əsrin 50-ci illərdən etibarən, Azərbaycan mineral sular istehsalı bazarında öz mövqeyini ...

“ProSpect” ERP sistemi artıq Android istifadəçilərinin ixtiyarına verildi!

Biz Sizin rahatlığınızı fikirləşərək, kompüterdən uzaqda olduğunuz zamanda belə Sizə rahat ...

“Müştəri yönümlü xidmət mədəniyyəti” – Korporativ Təlimlər DAVAM edir!

Müştərilərin ehtiyaclarını, onlarla davranış qaydalarını və işləmə prinsiplərini bilmək uğurlu

“PRONET” şirkəti Risklərin İdarəedilməsi Forumuna sponsorluq edir

Azərbaycan Mühasiblər və Risk Peşəkarları Assosiasiyası cari ilin 26 may tarixində Risklərin İdarə Edilməsi forumu...

Biz "ProSpect Academy" proqramlaşdırma məktəbi açdıq!

Sizi proqramlaşdırma dərslərinə dəvət edirik! Əgər Siz bu sahə ilə maraqlanırsınızsa və təcrübənizi genişləndirib...

Abunə ol!

Şirkətimizin müştəriləri üçün yaratdığı ən son yeniliklərdən birinci xəbər al!

Elə indi!
Əlaqə üçün nömrəni
qeyd et və zəngimizi gözlə!
Zənginizi gözləyirəm
Zəhmət olmasa nömrənizi düzgün daxil edin!
00: 29: 99