Satış etməyə maneə olan 6 səhv

Elə bir insan tapılar ki, görəsən uğurlu olmağı istəməsin. Belələri çətin ki tapılsın. Satıcılar xüsusi insanlardır. Zəfərə doğru can atmaq onların qanında axır. Lakin satıcıların elementar səhvləri çox zaman satıcıların yolunda dayanır.


Səhv № 1: Dinləməyi bacarmamaq


Müştəri danışdığı zaman satıcı onu dinləyib nədən gileyləndiyini anlaya bilər. Beləcə satılan məhsulun müştəriyə necə kömək edə biləcəyini müəyyən etmək asan olur. O, məhsulu problemə tuşlayaraq onu müştəriyə təqdim edir. Satış özu-özünə baş verir. 

“Satıcı-müştəri” münasibətləri yalnız etibar üzərində qurulur. Bu uğurlu satışların əsas şərtidir.


Səhv № 2: Müştəriyə qarşı empatiyanın olmaması


Satıcıların əsas səhvi ondan ibarətdir ki, onlar özlərini müştərinin yerinə qoymaq istəmirlər. Halbuki dinləməklə yanaşı müştərinin dərdinə şərik ola bilən satıcı daha efektiv və uğurlu olur.


İnsana qayğı səmimi, onun problemlərinə maraq isə təbi olmalıdır. Buna sübut kimi müştərinin problemini həll etmək üçün satıcının verdiyi suallar müştəriyə ona qarşı olan münasibəti hiss etdirir. Əsl, süni olmayan hislər gəlir gətirəcək. Müştəri də səmimiliyə səmimiliklə cavab verəcək.


Səhv № 3: Müştəri bir rəqibdir


Bəzi satıcılar müştərilərə məhz belə yanaşır. Lakin, müştəri düşmən deyil, dostdur.  Potensial müştəri ilə mübarizə aparmaq, onu nəyəsə məcbur etmək, fikrini yeritmək olmaz. Onu aldatmağa da çalışmayın. Bəzi fərsiz satıcılar elə düşünürlər ki, müştərini aldatmaq onların borcudur. Onlar sanki bu məsələdə yarışa çıxıblar.


Səhv № 4: Etinadsızlıq göstərmək müştərinin fikirlərinə hörmət bəsləməmək


Lakin satıcıların əsas səhvləri bundan irəli gəlir. Axı sirr deyil ki, müştəri məhsulu sırf onun xüsusiyyətlərinə görə almır. Müştərini əsas mənafeyi düşündürür. Fayda - müştəri ilk növbədə bunu alır. Mənafeyi hər şeydə ola bilər:


 Əmək məhsuldarlığının təkmilləşdirilməsi;

 İstehsalın sürətləndirilməsi;

 Əməliyyat məsrəflərinin azaldılması.


 Satıcının diqqət yetirməsi lazım olan yer satış göstəriciləri deyil, faydadır.


Hər bir satıcı bu qaydanı bilir - o, malın yaxşı cəhətlərini və xüsusiyyətlərini tərifləməlidir. 


Səhv № 5: İzah etmək əvəzinə fikrini yürütmək

 

 Gənc satıcıların səhvləri təxminən belə görünür:

  • Onlar müştərini küncə sıxışdırırlar ;

  • Məhsulun və ya xidmətin yaxşı keyfiyyətləri barədə danışırlar;

  • Etirazlara məhəl qoymurlar

  • Müştəridən onların malını almasına nail olurlar

 Sadalanan əməllərin hər biri - faydasız və kökündən yanlışdır. Tamamilə əks istiqamətdə hərəkət etmək lazımdır. Doğru yolda ilk addım - müştərinin problemini anlamaqdır. İkinci adım isə - hansı məhsulun onun problemin həll etməsini göstərməkdir.


Səhv № 6: Qərəz və müştərinin zəkasını aşağılamaq

 

Bəzən satıcıya elə görünə bilər ki, müştəri ona nə deyildiyini tamamilə başa düşmür, bu da təbiidir. Potensial müştəri biznes dərinliklərinə varmağa borclu deyil. Bu detallar və incəliklər ona maraqsızdır. Onu maraqlandıran yeganə şey məhsulun onun problemlərini necə həll etməsidir. Müştəri üçün əsas olan budur.

Potensial müştərilər ilə münasibətlər barədə danışarkən lidlər ilə işi asanlaşdıran alət haqqında danışmamaq olmaz. Müştərilərlə münasibətlərin daha peşəkar idarəetməsi üçün qabaqcıl şirkətlər CRM sistemindən istifadə edirlər. CRM imkanları barədə daha çox buradan öyrənin.



Ən son bloglar

İş adamlarına vacib KPİ-lar

KPİ hər bir fəaliyyətin effektivliyini dəyərləndirən və qoyulmuş məqsədlərə hansı dərəcədə nail olduğunu göstərir.

Abunə ol!

Şirkətimizin müştəriləri üçün yaratdığı ən son yeniliklərdən birinci xəbər al!

Elə indi!
Əlaqə üçün nömrəni
qeyd et və zəngimizi gözlə!
Zənginizi gözləyirəm
Zəhmət olmasa nömrənizi düzgün daxil edin!
00: 29: 99