BLOQ

İstehsalat sahəsində CRM 



Bir çox istehsalat şirkətləri, bəzən iş proseslərinin avtomatlaşdırılması zərurəti kimi problemlə üzləşirlər. 

İnformasiya məlumatlarının qorunması köməyi ilə marketinqi optimallaşdırmaq, satış və gəlirləri artırmaq, eləcə də servis xidmətini yaxşılaşdırmaq üçün proqram təminatı CRM sistem adlanır. Həmçinin bu modulun köməyi ilə istehsalat biznesini yaxşılaşdırmaq olar. Bu problemin düzgün və iqtisadi cəhətdən ən optimal həlli istehsalat üçün CRM proqramın istifadəsidir. CRM şirkətin əsas biznes proseslərinin avtomatlaşdırılması ilə bağlı funksionallığa malik olan proqram təminatıdır.

CRM-in əsas məqsədi bütün xidmətlərdə şirkətin fəaliyyətini birləşdirməkdir. Bu sistem bütün lazımi iş proseslərini avtomatlaşdıra, həmçinin şirkətin statistik məlumatlarının mühafizəsini və ani girişi təmin edə bilər.

 

İstehsalatda bu sistemi tətbiq etmək üçün bir neçə amili nəzərə almaq lazımdır:

1. şirkətin istehsalat fəaliyyəti;

2. proseslərin nəzarət nöqtələri;

3. qarşılıqlı əlaqədə olan neçə subyekt var - ofis otaqları, digər şəhərlərdə şöbələr, sexlər, mövcud satış nöqtələri;

4. şirkətin mövcud proseslərini idarə etmək üçün lazım olan funksional dəst.

İstehsalatda CRM tətbiqi nəyə lazımdır?

 

İstehsalatda CRM istifadəsi sayəsində bir çox məsələləri həll etmək olar. CRM modulunun öz müəyyən funksionalı və üstünlükləri var:

1. tərəf müqabilləri, eləcə də onların əməkdaşları və qarşılıqlı əlaqələrinin tarixi üzrə bütün zəruri informasiya və əlaqələrin saxlanılması imkanı;

2. şirkət işçilərinə lazımi icra müddəti, habelə məsul şəxs təyin edərək müəyyən tapşırıqlar yaratmaq olar. Qarşıya qoyulan vəzifələrin yerinə yetirilməsini izləmək və bu tapşırıqları yerinə yetirmək üçün lazımi resursları müəyyən etmək imkanı;

3. tərəf müqabillərinə və ya kontakt şəxslərə bağlama ilə əlaqələrin qeydiyyatı, eləcə də bu faylın saxlanılması;

4. birdəfəlik, həmçinin vaxtaşırı tədbirlər planlaşdırmaq;

5. çıxan və daxil olan yazışmaları, müştərilərlə əlaqələri qeydiyyatdan keçirmək, istifadəçiləri avtomatik olaraq xəbərdar etmək imkanı;

6. tənzimləyiciyə əlavə poçt sistemindən istifadə etməyərək elektron paylaşma təşkil etmək imkanı;

7. müştərilərlə kontaktdan və ya digər tədbirlərdən əvvəl avtomatik istifadəçi bildirişi köklənməsi;

8. istənilən rekvizit dəstindən istifadə edib, tərəf müqabillərini seçmək imkanı.

 

Bu gün biznesin düzgün aparılması üçün CRM tətbiqi vacibdir.



Digər xəbərlər

Məhsul haqqında ətraflı məlumat almaq üçün müraciət et!

Müraciət anketi

Məhsul haqqında ətraflı məlumat
almaq üçün müracİət et!

Telefon nömrənizi
qeyd edin və biz sizə
zəng edək
Zənginizi gözləyirəm
Zəhmət olmasa nömrənizi düzgün daxil edin!
00:29:99
Sifariş forması.
Həllərimizin demo versiyasını əldə etmək üçün, zəhmət olmasa aşağıda göstərilən formanı doldurun.
SİFARİŞ ET
Sizə zəng edək...

Qeydiyyat

Qeydiyyatınız uğurla başa çatdı!

Tezliklə sizinlə əlaqə saxlanılacaq.