BLOQ

blog_1

Müştəri yönümlü olmağın 5 sadə üsulu

Siz müştərilərinizi kifayət qədər yaxşı tanımağınızdan əminsinizmi? Onlar kimdirlər, haradandılar və sizin məhsul və xidmətlər onlara nə üçün lazımdır və bunun üçün onlar hansı məbləqdən keçməyə hazırdırlar. Əgər sizin cavab “yox”-dursa çalışın ki bu suallara cavab tapasınız. İlk növbədə lidlərlə münasibətləri qeyd etmək üçün CRM sistemi yeridin və ya sadə müştəri uçotu aparın. Son 6 ayda sizə müraciyyət edib, lakin alış etməyənlərin kontakt bazasını yaradın. Onlara böyük endirim və ya alış zamanı bonus təklifi ilə məktub yazın.

Daha ətraflı →
blog_1

B2B satışlar: Sifarişçinin maraqları ilə işləmək

Belə bir anlayış var "Maraq" Maraq müştərinin gələcək sövdələşmə üçün edilən müraciyyətdir. Bu müraciyyəti potensial sövdələşmə kimi qəbul etmək olar, lakin bu müraciyyəti daha dəqiq tərif etsək maraq bir müştərnin onun problemini həll etmək yolunda etdiyi araştırmadır, yəni mütləq deyl ki o dəqiq olaraq məhz hər hansısa bir məhsulu almaq niyyətindədir. Çünki müştəri sizin təklif etdiyiniz məhsulun onun probleminə çarə olub-olmayacağını hələki heç özü belə bilmir və məsələni dəqiq olaraq məhz bu yolla həll etmək istədiyindən də qərarsızdı.

Daha ətraflı →
blog_1

Özünü motivasiya etməyin 6 ən yaxşı yolu

1. Sizə vacib olmayan məsələlərə əhəmiyyət verməyin. Hər hansı bir məsələyə əhəmiyyət vermədən üstündən keçmək çətin və təqdirəlayiqdir. O, düşünə biləcəyimizdən də çox fayda gətirir. Diqqətin eyni anda bir neçə məsələyə bölüşdürülməsi bizim məshuldarlığımızı zəiflədir. Vacib olmayan məsələlərə əhəmiyyət verməmək enerjini azad edir və bizə məhsuldar işləməyə kömək edir.

Daha ətraflı →
blog_1

Əsl liderin 10 keyfiyyəti

Rəhbər başqalarının işini istiqamətləndirir və nəticə üçün məsuliyyət daşıyır. Lider həvəsləndirir və ilhamlandırır, çətinlikləri aradan qaldırmağa və yeniliklərə adaptasiya olmağa kömək edir. İnsanlar onların üstünlüyünü qəbul edərək ardınca getməyə hazırdı. Psixoloqlar bilir: ətrafdakılar özünü lider kimi aparan insanı lider qəbul edirlər. Bəs əsl lider keyfiyyətləri hansılardır?

Daha ətraflı →
blog_1

Satış rəhbərindən 5 qayda

1. Menecerlər, satıcılar müştəri ilə sazişi itirməkdən qorxaraq onlara uyğun hərəkət edəcəklər, xüsusilə də karyeranın əvvəlində, sonra isə onlar müştəriyə qorxudan verdikləri sözü satış ya şirkət rəhbərinin əməl etməsi üçün çalışacaqlar. Belə olan vəziyyətdə menecerlərin əməllərinə haqq qazandıraraq stokholm sindromuna düşməməyiniz lazımdır, əvəzində onlara cəsarətli olmağı aşılamalısınız.

Daha ətraflı →
blog_1

Bill Qeytsə uğur qazandıran 10 qayda

Bill Qeyts — ictimai xadim, milyarder, xeyriyyə fondunun həmsədri, amerikalı iş adamı və Microsoft şirkətinin yaradıcılarından biridir. O, həyatda ona bir çox məqsədlərinə nail olmaqda kömək edən prinsiplərə riayət edirdi. Beləliklə, Bill Qeytsin əsas uğur qaydaları:

Daha ətraflı →
blog_1

CRM köməyi ilə aradan qaldırılan zəif satışın 7 səbəbi

Çoxlarını “CRM - biznes üçün belə vacibdir mi?” sualı çox düşündürür. Bu satış, marketinq, iş prosesinə necə təsir göstərir? Proqram təminatı ona yatırılan sərmayəni nə zaman qaytaracaq? Əgər siz hələ də müştərilərin qeydiyyatını Excel və ya bloknotda aparırsınızsa - ürəkdən təəssüflərimizi bildiririk. CRM əldə etməyin yeddi səbəbini oxuyun.

Daha ətraflı →
blog_1

Biznesin öyrətdiyi 8 psixoloji vərdiş

İşgüzar dünya insanlara təkcə danışıqlar masası arxasında deyil, həm də həyatda işlənə biləcək faydalı psixoloji vərdişlər aşılayır.

Daha ətraflı →
blog_1

Gəlirləriniz artdıqda bunları etməməlisiniz

Gəlirlərimizin artması - çox sevindirici haldır. Lakin qəflətən artan gəlirə düzgün yanaşmasaq bir müddətdən sonra pul qıtlığı ilə üzləşə bilərik. Bunun qarşısını almaq üçün bir neçə qaydaya əməl etmək kifayətdir.

Daha ətraflı →
Telefon nömrənizi
qeyd edin və biz sizə
zəng edək
Zənginizi gözləyirəm
Zəhmət olmasa nömrənizi düzgün daxil edin!
00:29:99
Sifariş forması.
Həllərimizin demo versiyasını əldə etmək üçün, zəhmət olmasa aşağıda göstərilən formanı doldurun.
SİFARİŞ ET
Sizə zəng edək...

Qeydiyyat

Qeydiyyatınız uğurla başa çatdı!

Tezliklə sizinlə əlaqə saxlanılacaq.